czwartek, 30 stycznia 2014

Hultaj mówi - czwartek dniem komiksu

Od dzisiaj co czwartek na naszym blogu znajdziecie ramkę z krótkimi opowiastkami o hultajach, można powiedzieć scenki z życia firmy. Oczywiście podobieństwo postaci do prawdziwych osób jest zupełnie przypadkowe.

Cześć, to ja.  Tam z tyłu to już nie ja, ale o tym zaraz, w końcu to będzie mój komiks.

Tak się złożyło że zostałam Hultajem. Oczywiście bycie Hultajem ma swoje dobre i złe strony. Dobrą stroną jest to, że jestem w komiksie, a złą, że muszę go rysować,  żeby w nim być.  Bo tak się składa, że piastuję zaszczytną funkcję Zastępcy Asystenta Kierownika Działu Grafiki, więc tworzenie komiksu należy do moich obowiązków. Należy też  do nich milion innych rzeczy, bo kierownik jest pochłonięty wyższymi zadaniami, więc to do mnie każdy przychodzi z CZYMŚ.
Aha, dalej przecież nie wiecie, kto to są Ci "każdzi", którzy do mnie przychodzą, czyli ci Wszyscy.
Oto oni.


Od lewej:

Kierownik działu grafiki. Mój szef. Mąż projektantki. Chodząca burza gradowa. Wiecznie nieobecny. Kiedy przypadkiem go spotkasz, lepiej nie podchodź, jeśli nie jest to ważna sprawa i lepiej nie kwestionuj jego pracy. Ojjj, lepiej nie.

Szefowa wszystkich szefów, projektantka. Niezwykle "miła" osoba. "Niemożliwe, że masz jakieś prywatne życie"- to jej najczęstsze powiedzonko. Lepiej nie staraj się przyćmiewać jej blasku, którym hojnie oświetla całą firmę chyba, że jesteś...

...Córką szefowej.  Mniejsza wersja Szefowej. "Maaaamo, a oni krzywo się na mnie patrzą!" - ona już wie, że to idealny sposób na skuteczną intensyfikację niewolniczej pracy praktykantów. W jej towarzystwie uważaj na słowa.

Asystentka szefowej. Specjalistka z dziedziny pracy (zwłaszcza cudzej). Jej testy psychologiczne wykazały idealne predyspozycje do zawodu poganiacza niewolników. Uzależniona od herbaty.

Krawcowa. Firmowy czynnik chaosu, jest jak pogoda. Niespodziewanie pojawia się w firmie z naręczem reklamówek, w których powinny być zamówione ciuchy. Nikt jednak nie wie, czy będą to czapki, spódnice czy może zakupy z biedronki...

Oczywiście są jeszcze praktykanci, zawsze gotowi i chętni do pracy. Odwalają całą ciężką robotę, bez nich życie w firmie nie byłoby tak łatwe i wesołe.

Hultajską obsadę spotkacie w pierwszej komiksowej ramce już w przyszły czwartek!
Zapraszam :)

Zastępca Asystenta Kierownika Działu Grafiki
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz