sobota, 26 października 2013

Cześć

Mam na imię Magda i będę prowadzić dla Was nowy dział na tym blogu.
„Okiem Szpiega”, bo tak będzie się nazywać, pokazywać Wam będzie wszystko. Dzięki mojej osobie będziecie mogli przez dziurkę od klucza podglądać Hultaja. Mam nadzieję, że będzie ciekawie, bo nic nie umknie mojemu oku.

Zatem zaczynamy...

W środę z Ulą i Anią musiałyśmy przebrnąć przez inwentaryzację. Przekopywanie spódnic, spodni i innych Hultajskich ciuszków poszło nam nawet, nawet. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że szybko i sprawnie.

Ula mój mentor, pokazywała mi ze stoickim spokojem i uśmiechem na ustach, co jest co w Hultaju. Dzięki Ula <- możesz być z siebie dumna J.
Tak jak wcześniej wspomniałam bąków nie zbijałyśmy, tylko ciężko pracowałyśmy, jak zresztą widać na zamieszczonym wyżej zdjęciu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz