środa, 2 lipca 2014

Hultaj radzi: Jak kupować przez Internet - 6 prostych zasad

Ciemna strona Internetu

Trafiasz na sukienkę swoich marzeń lub kosmetyk, który zapewni Ci wieczną młodość. Wiesz, że nie możesz bez tego żyć, śni Ci się po nocach, obiecujesz sobie, że będziesz głodować trzy miesiące, ale sobie to kupisz. Jednak po chwili zalewają Cię wątpliwości...

Zastanawiasz się, czy materiał jest trwały, czy produkt będzie zgodny z tym pokazanym na zdjęciu, a kolor taki, jaki zawsze Ci się marzył. Masz koszmary o zaginionych przesyłkach, nieuczciwych sprzedawcach i ogromnych kwotach, które przepadły bezpowrotnie, a Ty zostajesz z produktem, którego nie wzięłabyś nawet za dopłatą. Hola, hola, przystopuj, bo od tego rwania włosów z głowy będziesz całkiem łysa, a nie o to tu chodzi.

Jak więc uniknąć rozczarowań?

Nie taki sprzedawca straszny

Od wielu lat korzystam ze sklepów internetowych kupując biżuterię, ubrania, buty, a nawet żywność i kosmetyki. Zdarzyło mi się reklamować zamówioną rzecz, zwracać produkt niestarannie wykonany, ale nigdy nie zostałam oszukana ani okradziona. Dlaczego? Korzystam z kilku prostych zasad, którymi chciałabym się z Wami podzielić.

1. Opis produktu - zawsze dokładnie czytam opisy - skład, wymiary, wagę, użyte materiały, warianty kolorystyczne, dane techniczne (guziki, kryte zamki, data ważności, rodzaj zapięcia etc.). Uważne czytanie opisu produktu pozwala na uniknięcie późniejszych nieporozumień.
2. Zdjęcie produktu - zawsze dokładnie oglądam zdjęcia dołączone do oferty. Sprawdzam, czy etykieta produktu ma ten sam tekst, co opis zamieszczony przez sprzedawcę. Patrzę, czy produkt nie ma skazy (z tego też powodu czytam opisy pod zdjęciem - nie zawsze wszystko widać). Oglądam materiał, jego fakturę, jakość nadruku, patrzę nie tylko na całość, ale i na detale. Porównuję kolor na zdjęciu z jego opisem (pamiętaj, że na każdym monitorze kolory wyświetlają sie trochę inaczej).
3. Przeglądam regulamin - szczególnie zwracam uwagę na możliwość i warunki zwrotu i reklamacji zamówionego produktu oraz na to, kto pokrywa koszty przesyłki w przypadku zwrotu, a kto w przypadku reklamacji. Patrzę również na sposoby płatności.
4. Szukam informacji o firmie - jeśli nie znam danej marki, dowiaduję się, skąd jest, jak długo istnieje na rynku, czy są o niej jakieś artykuły, a także jak się skontaktować z pracownikami.
5. Czytam komentarze użytkowników - jeden z najważniejszych punktów dających mi poczucie bezpieczeństwa. Użytkownicy praktycznie zawsze napiszą szczerą opinię - czy są zadowoleni z produktu, z obsługi, z szybkości przesyłki. Dostarczą Ci informacji o poziomie kontaktu ze sprzedającym. Zwracaj uwagę na daty komentarzy - te sprzed 3 lat mogły stracić na aktualności. Zawsze czytaj opinie osób, które już dokonały zakupu.
6. Kontakt ze sprzedawcą - zawsze możesz skorzystać z formularza kontaktowego, wysłać maila lub zadzwonić, jeśli podano numer telefonu. W tej sposób szybko zweryfikujesz, czy sprzedawca jest godny zaufania. Przy okazji możesz zadać dodatkowe pytania. Możesz też poprosić o podesłanie dodatkowych zdjęć.

Mówią o nas

Moja babcia uważa, że to nieładnie być chwalipiętą, dlatego oddaję głos naszym klientkom i klientom:


Hultaje stawiają na uczciwość

Hultaj Polski jest przykładem rzetelnego sprzedawcy. Zawsze staramy się umieszczać dokładne opisy naszych ubrań. Dbamy o to, aby ubrania prezentowane na zdjęciach wyglądały tak, jak w rzeczywistości. Bardzo chętnie odpowiadamy na pytania klientów - zarówno mailowe, jak i telefoniczne. Jeśli chcesz się z nami skontaktować możesz:
  • napisać maila na adres sklep@hultajpolski.pl
  • napisać wiadomość na Facebooku
  • zadzwonić na numer +48 795 546 345
Każda przesyłka wysyłana jest jako list pocztowy z potwierdzeniem nadania. Numer na potwierdzeniu pozwala szybko zidentyfikować miejsce pobytu Twojego zamówienia. Na śledzenie trasy Twojego zamówienia pozwala strona http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/. Jeśli jesteś stalkerem, poproś nas o numer nadania ;)

Wciąż zaniepokojonych pragniemy uspokoić - zawsze możesz odesłać do nas ubrania w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki, nie tłumacząc nam, czemu tak zdecydowałaś. W przypadku reklamacji pokrywamy koszty związane z odesłaniem do nas wadliwego ubrania oraz całkowicie bezpłatnie odsyłamy to naprawione.

Jeśli macie jakiekolwiek uwagi dotyczące poziomu obsługi, szybkości realizowania zamówień, zdjęć, opisów czy czegokolwiek innego - piszcie, komentujcie, krytykujcie. Dzięki temu stale możemy się rozwijać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz