czwartek, 21 sierpnia 2014

KOMIKS | Nie bój nic

Witajcie kochani!
W poprzednim komiksie poznaliście superbohatera Człowieka Blendę, który ratuje wszystkie sesje zdjęciowe. No i ja teraz własnie o tych sesjach, a mianowicie, że już się skończyły. A skoro się skończyły to czas na obróbkę....dużo obróbki. Anka zaszalała nie tylko z ciuchami z jesiennej kolekcji ale tez z pomysłem na bajeczną kampanię reklamową. Tak więc dział grafiki bierze kawę w dłoń i okulary na nos (ci co noszą czyli ja) i zagłębiamy się w magiczny świat programów do obróbki graficznej :)




No! w ramach przerwy od czarowania wydziergałam dla Was komiks, a teraz wracam do mojej bajkowej krainy jesiennych kolekcji hultaja i widzimy się za dwa tygodnie!

Czekacie już na dzisiejsze premiery?

Nie wiesz kto jest kim w komiksie? zaglądnij tutaj

Asystentka Zastępcy Kierownika Działu Grafiki

1 komentarz:

  1. hahahaha komiks wymiata ;) obok mam stadninę, ściągać konia ?:P

    OdpowiedzUsuń