wtorek, 19 maja 2015

Hultaj współpracuje... z Anią Wysocką - makijażystką

Podczas pokazu mody Hultaja Polskiego w Mamaison Hotel Le Regina Warsaw nie mogło zabraknąć profesjonalnej wizażystki. Za wspaniały wygląd naszych modelek odpowiadała Ania Wysocka - make up artist. Przez wiele godzin Ania malowała dziewczyny, szykując je na pokaz. Makijaże podkreśliły ich urodę i dodały zadziorności typowej dla hultajskich kreacji. Makijaże przetrwały cały dzień. Dziękujemy za współorganizację wydarzenia, profesjonalizm i uśmiech!

Zobaczcie, jak o swojej pracy i doświadczeniu opowiada Ania Wysocka.

Gdy jako mała dziewczynka zostałam zapytana, kim bym chciała zostać w przyszłości, z dumą odpowiadałam - malarką albo modelką. Nigdy bym nie pomyślałam, że moje niewinne dziecięce marzenie kiedyś się spełni, a nawet połączy w jedno - zostałam malarką modelek. Moją ogromną pasją jest wizaż, a konkretnie pokazanie piękna tkwiącego w każdej kobiecie. Wizaż jest niesamowitym narzędziem, dzięki któremu kobieta może poczuć się piękna i pewna siebie. Dawać tę moc innym kobietom jest dla mnie czymś niezwykłym.


Specjalizuję się w makijażach okolicznościowych i fotograficznych. Współpracuję z profesjonalnymi fotografami, dzięki którym miałam możliwość zapoznania się ze specyfiką pracy w studiu zdjęciowym. Przez ponad dwa lata pracowałam w firmie Inglot, dzięki czemu codziennie miałam styczność z makijażem, kosmetykami i najnowszymi trendami. Obecnie współpracuję z kilkoma firmami odzieżowymi, dla których mam przyjemność malować modelki do sesji lookbookowych. Każda kobieta jest dla mnie wyjątkowa i niepowtarzalna. Do makijażu podchodzę indywidualnie i staram się, aby czas poświęcony na wykonanie go przyniósł dużo radości.

Z Anią skontaktujecie się następująco:



Polecamy współpracę z Anią :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz